20 kovo, 2006

The Earth Day


Posted by Picasa
Kovo 20 d. minima pasaulinė Žemės diena, astronominis pavasaris. Šiomis dienomis ateina pavasario lygiadienis – dienos ir nakties ilgumas tampa vienodas visuose Žemės rutulio kampeliuose. 1971 m. Jungtinės Tautos pavasario lygiadienį paskelbė Pasauline Žemės diena.


Mano monitoriuje Žemės diena - kiekvieną dieną.
Šis simpatiškas rutuliukas man visai nepabosta...
Dar labiau knieti pasukalioti jį ir pažvelgti į bet kurią pageidaujamą Žemės vietą. Tai labai paprasta su GoogleEarth. Didesni miestai iš kosmoso nufotografuoti pakankamai ryškiai ir yra patrauklūs pasižvalgyti.
MySpace Layouts
Štai Vilnius, mano rajonas (vilniečiai atpažins), matau savo gatvę, savo namą, net savo automobilį. Tiesa, ši nuotrauka jau pasenusi - dabar šalia mano daugiabučio jau senokai išdygęs prekybos centras, pastatytas tiesiog ant požeminio garažo.
Čia yra mano vieta Žemėje, į kurią atsitiktinai žvelgiu iš 777 metrų aukščio (šią tikslią informaciją, o ir kitus geofizinius vietovės duomenis programa paslaugiai pateikia).
Šis Žemės gabalėlis yra neabejotinai mano. Tačiau aš nieko prieš pasidalinti juo su visais norinčiais...



žymės: ,