28 birželio, 2006

bliuzo Maestro Vilniuje!

'Damn Right I Got the Blues!'

...Čia nepakaks jokių žodžių, susižavėjimo šūksnių ir visiems seniai girdėtų epitetų. Buddy Guy suvokiamas net ne ausimis, o kažkuo, ilgesingai artimu, giliai paslėptu širdyje...

...Nuo seno persekiojantis vaizdinys: vis dar kaitrios pavakario saulės atokaitoje... šalia plytinio apsilaupiusio namo ant grindinio pastatytoje kėdėje jis sėdi su gitara... kruopščiai išblizginti batai ir nerūpestingai ant pakaušio nustumta skrybėlė... jis dar net negroja, tik susikaupęs rymo... tarytum pats įkaitęs didmiesčio oras pradeda švelniai virpinti jo gitaros stygas...

... sielos gelmių ateina bliuzas...

...Keli įspūdžiai žmonių, pabuvojusių Buddy Guy koncertuose:

"...jo šou buvo neįtikėtinas. Buddy Guy scenoje šėlo: gitara grojo kojomis, dantimis, nosinaite, būgnų lazdele, laikydamas gitarą sau už nugaros... išbėgo net į automobilių aikštelę ir atsisėdęs ant įspūdingo "Lexus" automobilio grojo savo taškuotąja gitara..."

"...garbaus amžiaus sulaukę žmonės nenustygo vietose, šoko prie savo staliukų ar net ant scenos..."

"...tai, ką akademiniai muzikantai laiko trūkumu, Buddy Guy paverčia didžiausiu pranašumu... ne veltui novatoriškiausias praeito šimtmečio gitaristas Jimmy Hendrix'as mokėsi būtent iš šio bliuzo muzikanto..."

"...jis yra išskirtinis talentas... jo indėlis į geros kokybės muzikos formavimąsi galėtų prilygti nebent tokiems atlikėjams, kaip "The Beatles", "The Doors", Jimmy Hendrix, Eric Clapton..."

...Buddy Guy apie save:

"...aš buvau labai drovus berniukas iki tol, kol Muddy Waters'as ir kiti išmokė mane, kaip reikia gerti..."

"...daugiausia idėjų į galvą ateina būnant restorane, gatvėje ar lėktuve. Aš girdžiu pokalbius, klausausi grojančių žmonių - taip ateina įkvėpimas..."

"...aš klausausi Kenny Wayne Shepherd'o, Johny Lang'o - man įdomu, iš kur, po galais, atėjo šie vaikinai? Johny Lang'as sako: "Aš esu iš tos pačios šalies, kaip ir jūs. Esu vaikinas iš fermos." O aš sakau: "Prakeikimas, žmogau", nes kai aš buvau 16 ar 18 metų, neturėjau galimybės to daryti..."


Posted by Picasa

Šiandien, birželio 28 dieną, Buddy Guy koncertuos Vilniuje, "Utenos" pramogų arenoje.

Fotografijų ir cituotų tekstų šaltiniai:

"RESPUBLIKA" ("Laisvalaikis") 2006 04-05-06

Čia galima išgirsti Buddy Guy įrašus: www.buddyguys.com http://www.buddyguy.net/index_main.html

Buddy Guy "First Time I Met The Blues"

KONCERTAS VILNIUJE Jono Kariniausko foto

žymės: ,